Počet záznamov: 1
Výhody recese pro marketing?
Názov Výhody recese pro marketing? Autorské údaje Přemysl Staroveský Autor Staroveský Přemysl Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 5, č. 8 (Srpen 2009), s. 44-45. - Praha : Economia, 2009. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * komunikácia marketingová * produkty * ceny * kanály distribučné * rozpočty * výdavky * firmy * recesia Anotácia Veľkým firmám prináša recesia veľa možností vo všetkých 4P marketingu. Investície do inovácií a vývoja nových produktov. Vyššia cenová elasticita a úspora výdavkov - možnosť zvýšenia zisku aj napriek nižším predajným cenám. Reorganizácia distribučných kanálov. Výdavky na marketingovú komunikáciu. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 8-12 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1