Počet záznamov: 1
Možnosti hodnotenia kvality vzťahu medzi firmou a jej zákazníkmi
Názov Možnosti hodnotenia kvality vzťahu medzi firmou a jej zákazníkmi Autorské údaje Zora Vajsochrová Autor Vajsochrová Zora EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Mladá veda 2008 : Bratislava, 28.11.2008 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie mladých vedeckých pracovníkov a dokorandov na tému Ekonomická veda v znalostnej spoločnosti. S. 360-363. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], [2008]. ISBN 978-80-225-2786-6 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * firmy * zákazníci * produkty * hodnota * nákup * lojálnosť zákazníkov * riadenie vzťahov so zákazníkmi Anotácia Marketing zameraný na budovanie vzťahov firmy so zákazníkmi. Spoznávanie osobnosti jednotlivca, jeho očakávaní, postojov a emócií. Vnímanie hodnoty produktu zákazníkom. Očakávania zákazníka - impulz k nákupu. Výsledok obchodnej transakcie - spokojný, nespokojný alebo nadšený zákazník. Lojálnosť - emocionálny vzťah, ktorý musí byť neustále upevňovaný. Cieľ lojálnosti - uspokojiť všetky záujmové skupiny, zákazníka, zamestnancov aj manažment firmy. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01168-023, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1