Počet záznamov: 1
Slovenské podniky v kontexte EÚ - výsledky prieskumu
Názov Slovenské podniky v kontexte EÚ - výsledky prieskumu Autorské údaje Dana Vokounová Autor Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 396-401. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnik * podnikanie * trh * konkurencia * kvalita * sily pracovné * prieskum informačný * Slovensko * Európska únia Anotácia Na jeseň r. 2008 sa uskutočnil prieskum medzi slovenskými podnikmi. Jedným z cieľov prieskumu bolo zistiť, ktoré zmeny pocítili podniky po vstupe Slovenska do Európskej únie a čo považujú za silné a slabé stránky svojho podniku pri podnikaní na trhoch EÚ. Závery z prieskumu. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01229-031, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1