Počet záznamov: 1
Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy
Názov Corporate identity ako faktor marketingu organizátora veľtrhov v čase globálnej ekonomickej krízy Autorské údaje Marek Baluška Autor Baluška Marek Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 22-27. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá výstavy * organizácia * imidž * identita podniková * kríza hospodárska Anotácia Význam dlhodobo pozitívneho imidžu firiem v čase hospodárskej krízy. Súčasťou jeho tvorby je i firemná identita - corporate identity ako jeden z interných faktorov úspešného marketingu organizátora veľtrhov. Overenie hypotéz a prezentácia základných prvkov novej firemnej identity Agrokomplexu - Výstavníctvo Nitra a návrh nových úloh, ktoré bude treba realizovať v budúcnosti Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1