Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu
Názov Marketingové prostredie jednotného európskeho trhu Autorské údaje Viera Čihovská Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 37-42. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá trh spoločný * prostredie podnikateľské * prostredie ekonomické * demografia sociálna * kultúra * nástroje marketingové Anotácia Vytváranie spoločného trhu EÚ prináša príležitosť k zvýšeniu konkurencieschopnosti ekonomík vo svetovom meradle, kde aj slovenské spoločnosti môžu rozvíjať svoje aktivity. Cesta k úspechu predpokladá dôkladnú znalosť trhu EÚ a výber optimálnych marketingových nástrojov, ktoré poskytujú najlepšie príležitosti pre investovanie. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01229-059, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1