Počet záznamov: 1
Tvorba hodnoty pre zákazníka
Názov Tvorba hodnoty pre zákazníka Autorské údaje Nikoleta Krecháčová Autor Krecháčová Nikoleta Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 227-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty Heslá zákazníci * hodnota * hodnota tovaru Anotácia Charakteristika pojmu hodnota pre zákazníka. Firma, ktorá buduje hodnotu pre zákazníka, musí vystihnúť podstatu, ktorá tvorí hodnotu pre zákazníka a prispôsobiť sa potrebám zákazníka. Firma, ktorá sa pozerá na svoju činnosť z pohľadu zákazníka, má šancu docieliť trvalo udržateľný stav na trhu. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1