Počet záznamov: 1  

Tvorba hodnoty pre zákazníka

  1. Názov Tvorba hodnoty pre zákazníka
    Autorské údajeNikoleta Krecháčová
    Autor Krecháčová Nikoleta
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, I. časť. S. 227-232. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2794-1
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 330.13 - Hospodárnosť. Ekonomický princíp. Úžitok. Hodnota. Zákon hodnoty
    Heslá zákazníci * hodnota * hodnota tovaru
    AnotáciaCharakteristika pojmu hodnota pre zákazníka. Firma, ktorá buduje hodnotu pre zákazníka, musí vystihnúť podstatu, ktorá tvorí hodnotu pre zákazníka a prispôsobiť sa potrebám zákazníka. Firma, ktorá sa pozerá na svoju činnosť z pohľadu zákazníka, má šancu docieliť trvalo udržateľný stav na trhu.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.