Počet záznamov: 1
Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences
Názov Machine Learning Methods for the Market Segmentation of the Performing Arts Audiences Preklad názvu Metódy strojového učenia pre trhovú segmentáciu publika múzických umení Autorské údaje María M. Abad-Grau, Mária Tajtáková, Daniel Arias-Aranda Autor Abad-Grau María M. Spoluautori Tajtáková Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Arias-Aranda Daniel Zdrojový dokument International journal of business environment. Vol. 2, No. 3 (2009) s. 356-375. - Switzerland : Inderscience Publishers, 2009. ISSN 1740-0589 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Švajčiarsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá vzdelávanie elektronické * segmentácia trhu * umenie * dolovanie dát Anotácia Segmentácia publika (obecenstva) hereckého umenia. Segmentácia geografická sociodemografická, psychografická, segmentácia podľa správania, podľa benefitov... Strojové vzdelávanie, algoritmy a segmentácia trhu. Vývoj stratégie pre automatickú trhovú segmentáciu. Empirické hodnotenie. Výsledky. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01272-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1