Počet záznamov: 1
Strategický marketing
Názov Strategický marketing : teorie pro praxi Autorské údaje Alena Hanzelková ... [et al.] Autor Hanzelková Alena Vydavateľské údaje Praha : C. H. Beck , 2009. - 170 s. Edícia C.H. Beck pro praxi ISBN 978-80-7400-120-8 Druh dokumentu príručky Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing strategický * riadenie strategické * marketing * zdroje ľudské * trh * rovnováha trhová * analýzy Báza dát KNIHY Počet ex. 6, z toho voľných 3, prezenčne 2 Signatúra 839048, 841922, 842176, 846694-846696
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 839048 SEK Sklad knižničného fondu voľný 841922 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 842176 SEK Sklad knižničného fondu voľný 846694 SEK Pobočka SEK Košice len prezenčne 846695 SEK Pobočka SEK Košice voľný 846696 SEK Pobočka SEK Košice vypožičaný
Počet záznamov: 1