Počet záznamov: 1  

Obchod a marketing 2009

  1. SYS0104925
    LBL
      
    $$$$$nam$$22$$$$$$$$450$
    005
      
    20240502072143.5
    010
      
    $a 978-80-225-2839-9
    100
      
    $a 20091023d2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba
    101
    0-
    $a slo
    102
      
    $a SK
    200
    1-
    $a Obchod a marketing 2009 $e zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 40. výročia vzniku Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $e Bratislava, september 2009 $f zborník zostavili: Mária Hasprová, Štefan Žák
    210
      
    $a Bratislava $c Vydavateľstvo EKONÓM $d 2009
    215
      
    $a 164 s.
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003766 $a obchod
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0003220 $a marketing mix
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0001202 $a banky
    610
    1-
    $9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko
    675
      
    $a 339.1 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000178 $x Obchod - všeobecné otázky. Trh
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0029426 $a Hasprová $b Mária $f 1970- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0049062 $a Žák $b Štefan $f 1971- $p EUBOBFKMA $9 50 $4 220 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBOBFKMA $4 675 $T Katedra marketingu OBF
    702
    -1
    $3 eu_un_auth*0024136 $a Pajtinková - Bartáková $b Gabriela $4 675
    801
    -0
    $a SK $b BA004 $c 20091023 $g AACR2

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.