Počet záznamov: 1
Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie
Názov Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie Autorské údaje Miroslava Loydlová Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 61-65. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti Heslá reklama * propagácia * informácie * liečivá * spotrebitelia * zdravotníctvo * smernice * Európska únia * Slovensko Anotácia Propagácia liekov spolu aj s propagáciou alkoholu, tabaku a reklamou zameranou na deti - najcitlivejšia oblasť marketingovej komunikácie. Európska kampaň za rozvážne užívanie antibiotík. Priebeh kampane na Slovensku. Odporúčania pre spotrebiteľov. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01525-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1