Počet záznamov: 1  

Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie

  1. Názov Vybrané aspekty reklamy v rámci Európskej únie
    Autorské údajeMiroslava Loydlová
    Autor Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokument Trendy a aktuálne výzvy teórie a praxe v obchode, marketingu a medzinárodných podnikateľských aktivitách v podmienkach globálnej konkurencie : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej pod záštitou primátora Hlavného mesta SR Bratislavy Ing. Andreja Ďurkovského : Mojmírovce, 15.-16.10.2009, (2. časť). S. 61-65. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2795-8
    Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
    PoznámkyVEGA 1/0251/08
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 659.3 - Masová komunikácia. Informovanie širokej verejnosti
    Heslá reklama * propagácia * informácie * liečivá * spotrebitelia * zdravotníctvo * smernice * Európska únia * Slovensko
    AnotáciaPropagácia liekov spolu aj s propagáciou alkoholu, tabaku a reklamou zameranou na deti - najcitlivejšia oblasť marketingovej komunikácie. Európska kampaň za rozvážne užívanie antibiotík. Priebeh kampane na Slovensku. Odporúčania pre spotrebiteľov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE09 01525-008, OBF - Archív EPC, originál dokumentu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.