Počet záznamov: 1
Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku
Názov Marketingové prostredie a jeho vplyv na distribúciu v oblasti stavebníctva v podmienkach hospodárskej a finančnej krízy na Slovensku Autorské údaje Eva Hanuláková Autor Hanuláková Eva EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/4598/07 : Bratislava, október 2009. S. 108-119. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2834-4 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Poznámky VEGA 1/4598/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 69 - Stavebné hmoty. Stavebné práce. Stavebná výroba. Stavebníctvo Heslá kríza hospodárska * stavebníctvo * stratégia marketingová * práca stavebná * distribúcia * stavby * prostredie podnikateľské * Slovensko Anotácia Postavenie firiem pôsobiacich v oblasti stavebníctva v zhoršujúcich sa podmienkach hospodárskej krízy. Analýza prvkov marketingového prostredia so zreteľom na distribučnú stratégiu firmy. Stavebné spoločnosti a faktory marketingového makroprostredia. Nástroje marketingového kontrolingu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01532-007, OBF - Archív EPC, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1