Počet záznamov: 1
Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku
Názov Využitie nástrojov marketingu a stanovenie konkurenčnej stratégie v poľnohospodárskych subjektoch na Slovensku Autorské údaje Vladimír Kocák Autor Kocák Vladimír EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument Ekonomické aspekty globalizácie z pohľadu znevýhodnenia regiónov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : [SEMAFOR '08] : Zemplínska Šírava, 16.-18.9.2008. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU so sídlom v Košiciach], 2008 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 631 - Poľnohospodárstvo Heslá poľnohospodárstvo * družstvá poľnohospodárske * farmy * marketing * stratégia marketingová * obchod elektronický * diverzifikácia * Slovensko Anotácia Poľnohospodárske podnikateľské subjekty na území Slovenskej republiky. Marketing a dlhodobá stratégia farmy. Marketingové plánovanie. Návrh najvhodnejšej stratégie pre poľnohospodárske družstvo v Kapušanoch. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 00658-009, PHF - Archív EPC, originál dokumentu
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 225.9 KB z IP adresy EU po prihlásení článok
Počet záznamov: 1