Počet záznamov: 1
Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci
Názov Senzorický marketing: spotrebiteľ v pasci Autorské údaje Pavol Kita Autor Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Slovenský výber : mesačník manažmentu obchodu. Roč. 13, č. 10 (2009), s. 30-33. - Bratislava : SON MEDIA, 2009. ISSN 1335-9266 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * správanie spotrebiteľa * potravinárstvo * prieskum spotrebiteľský Anotácia Senzorický marketing rozširuje oblasť marketingu a nadobúda čoraz väčší význam pri rozhodovaní kupujúceho. Čo je senzorický marketing - špecifický druh marketingu, vhodný predovšetkým pre oblasť potravinárstva. Využitie v praxi - príklad analýzy segmentu fast-foodov. Prieskum medzi spotrebiteľmi - výsledky v tabuľkách. Kategória EPC Odborné práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01619-001, OBF - Archív EPC, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2009: 1-10
článok
Počet záznamov: 1