Počet záznamov: 1
Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov
Názov Efektívne využívanie komunikačných nástrojov v marketingovej praxi podnikov Autorské údaje Ján Sciranka Autor Sciranka Ján EUBFPMKPM - Katedra manažmentu FPM Zdrojový dokument Masmediálna komunikácia a realita III. : marketingová komunikácia : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. a 30. apríl 2009, Smolenice. S. 311-317. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2009. ISBN 978-80-8105-126-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * zákazníci * podnik * komunikácia marketingová * produkty * podpora predaja * reklama Anotácia Základ marketingovej komunikácie v podnikovom prostredí a implementácia komunikačných nástrojov. Prezentácia a vlastnosti produktov a ich schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov. Efektivita marketingovej komunikácie prostredníctvom predajného efektu. Marketingová komunikácia a súčasný stav v ekonomickom prostredí. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E09 01754-001, FPM - Archív EPC, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1