Počet záznamov: 1
Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku
Názov Rozšírenie teórie CRM: integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku : zborník vedeckých statí Autorské údaje kolektív Ďalší autori Šimo Dušan (Recenzent) Hölcz Róbert (Recenzent) Korporácia Ekonomická univerzita v Bratislave Vydavateľské údaje Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM , 2009. - 92 s. ISBN 978-80-225-2870-2 Výstup z projektu VEGA 1/4582/07 Rozšírenie teórie CRM: Integrácia zákazníka do hodnotového reťazca podniku ako nový prístup k tvorbe konkurenčnej výhody
Poznámky VEGA 1/4582/07 Druh dokumentu zborníky Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá zákazníci * značky výrobkov * médiá * maloobchod * spotrebitelia Báza dát KNIHY Počet ex. 2, z toho voľných 1, prezenčne 1 Odkazy (6) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Signatúra 840334, 840335 Archív EPC E10 00104-001, originál dokumentu
kniha
Signatúra Lokácia Dislokácia Info 840334 SEK Všeobecná študovňa len prezenčne 840335 SEK Sklad knižničného fondu voľný
Počet záznamov: 1