Počet záznamov: 1  

K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu

  1. Názov K niektorým termínom v teórii a v praxi marketingu
    Autorské údajeKristína Viestová, Jana Štofilová
    Autor Viestová Kristína
    Spoluautori Štofilová Jana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Zdrojový dokumentMarketing a obchod 2009 : vplyv hospodárskej krízy na marketing a obchod : vedecký zborník. S. 245-249. - Zvolen : Bratia Sabovci s.r.o., 2009. ISBN 978-80-89241-33-0
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * teória a prax * marketing sieťový * pojmy * definície
    AnotáciaObsah termínov marketing, holistický marketing, osvietenecký marketing, mobilný marketing, marketing orientovaný na spotrebiteľa, marketing po telefóne, sieťový marketing. Komparácia obsahu definícií vybraných termínov.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE10 00180-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.