Počet záznamov: 1
Customer Oriented Strategies in Slovak Republic
Názov Customer Oriented Strategies in Slovak Republic Preklad názvu Zákaznicky orientované stratégie na Slovensku Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Company in process of integration with European Union. S. 133-141. - Warsaw : University of Finance and Management in Warsaw, 2009. ISBN 978-83-61086-59-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Poľsko Systematika 339.138 - Marketing Heslá zákazníci * lojálnosť zákazníkov * stratégia marketingová * stratégia podniková * podnik malý * podnik stredný * výskum * Slovensko Anotácia Teoretické pozadie zákazníckej lojality. Stratégie lojality. Ciele a metódy výskumu. Postoje k lojalite. Výsledky výskumu. Primárnym cieľom výskumu bolo analyzovať implementáciu a stratégie odmeňovania v malých a stredných podnikoch na Slovensku. Kategória EPC Vedecké práce v zahraničných recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00254-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1