Počet záznamov: 1
Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku
SYS 0111430 LBL $$$$$naa$$22$$$$$$$$450$ 005 20231107132313.7 100 $a 20100315a2009łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo $d eng 102 $a SK 200 1-
$a Využívanie nástrojov komunikačného mixu v strediskách cestovného ruchu na Slovensku $f Vanda Maráková 330 $a Integrovaná marketingová komunikácia stredísk cestovného ruchu. Tvorba vnútornej štruktúry komunikačného mixu pre konkrétny produkt strediska cestovného ruchu vo vzťahu ku komunikačným cieľom, ktoré vyplývajú z marketingových cieľov. Cieľ state, materiál a metodika skúmania. Výsledky a diskusia. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0164570 $1 011 $a 1335-7069 $1 200 1 $a Ekonomika a spoločnosť $e vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici $d Journal of economics and social research : the scientific journal of the Faculty of economics Matej Bel University Banská Bystrica $v Roč. 10, č. 2 (2009), s. 157-167 $1 210 $a Banská Bystrica $c Ekonomická fakulta UMB $d 2009 541 1-
$a Exploitation of promotion mix in the Slovak destinations 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005574 $a ruch cestovný 610 1-
$9 eu_un_auth*0009350 $a mix komunikačný 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002810 $a komunikácia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*h0002497 $a integrácia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0007184 $a výskum 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005739 $a Slovensko 675 $a 338.48 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000172 $x Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu 700 -1
$3 eu_un_auth*p0063918 $a Maráková $b Vanda $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100315 $g AACR2
Počet záznamov: 1