Počet záznamov: 1
Vztahy se stakeholdery v soudobých marketingových koncepcích
Názov Vztahy se stakeholdery v soudobých marketingových koncepcích Preklad názvu Stakeholder relationship in the framework of present marketing concepts Autorské údaje Iveta Šimberová Autor Šimberová Iveta Zdrojový dokument Trendy ekonomiky a managementu : vědecký časopis. Roč. 2, č. 2 (2008), s. 71-80. - Brno : Fakulta podnikatelská Vysokého učení technického v Brně, 2008. ISSN 1802-8527 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá riadenie vzťahov so zákazníkmi * vedomosti * technológie informačné * marketing * procesy podnikové * kultúra podniková Anotácia Postavenie marketingu a využívanie marketingových znalostí. Marketing vzťahov a stakeholderi. Vymedzenie CRM. Trhová orientácia a stakelholderi. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 2-3
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 288.3 KB verejne dostupné článok
Počet záznamov: 1