Počet záznamov: 1
Motivácia účastníkov distribučného kanálu
Názov Motivácia účastníkov distribučného kanálu Autorské údaje Monika Kremeňová Autor Kremeňová Monika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Merkúr 2009 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2009. S. 199-203. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2009. ISBN 978-80-225-2856-6 Výstup z projektu VEGA 1/4598/07 Faktory a determinanty štrukturálnych vzťahov v distribučných procesoch v podmienkach internacionalizácie a globalizácie obchodovania a ich vplyv na realizáciu distribučnej stratégie firmy
Poznámky VEGA 1/4598/07 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 658.8 - Odbytové hospodárstvo. Predaj. Odbyt Heslá kanály distribučné * stratégia marketingová * motivácia * taktika podniková Anotácia Najúčinnejšou cestou ako dosiahnúť najlepšie výsledky v distribučnom kanáli je vybudovať partnerstvá – partnerstvá, v ktorých všetci účastníci sústreďujú svoje činnosti tak, aby dosiahli spoločný cieľ, ktorý je výhodný pre všetkých účastníkov; partnerstvá ktoré sú založené na čestnosti. Ak činnosť a vzájomné vzťahy v partnerstvách sú nastavené správne a nevznikajú závažné problémy, tak na zlepšenie výsledkov v distribučnom kanáli môžeme využiť rôzne motivačné stratégie a taktiky. Push - Pull stratégia. Úspešný motivačný program. Kompenzácia - odmena. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00499-036, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1