Počet záznamov: 1
Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu
Názov Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu Preklad názvu Sponsorship integration into the communication mix Autorské údaje Júlia Lipianska, Kamila Rubaninská Autor Lipianska Júlia EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Rubaninská Kamila EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 9 (2010), s. 79-90. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0251/08 Skúmanie faktorov a determinantov európskeho podnikateľského prostredia a marketingové stratégie pre slovenské podniky na jednotnom trhu EÚ s podporou špecifického marketingového inštrumentária
Poznámky VEGA 1/0251/08 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá sponzorovanie * marketing mix * reklama * nástroje marketingové * komunikácia marketingová Anotácia Sponzoring ako nástroj marketingovej komunikácie. Výhody sponzoringu. Sponzoring a nástroje komunikačného mixu. Sponzoring a reklama. Sponzoring a public relations. Integrácia sponzoringu do komunikačného mixu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 00917-001, kópia plného textu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2010: 9-12
článok
Počet záznamov: 1