Počet záznamov: 1
Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard
SYS 0117114 LBL $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ 005 20221207083528.7 100 $a 20100826a2008łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a Miesto marketingu v systéme Balanced Scorecard $f Katarína Čentéšová 330 $a Príspevok upozorňuje na bariéry v tradičných manažérskych systémoch. Čo je to Balanced Scorecard. Stanovenie si reálneho cieľa. Riadenie podnikovej stratégie. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0099296 $1 010 $a 978-80-225-2770-5 $1 200 1 $a Merkúr 2008 $b elektronický zdroj $e výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov $e zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy $e Bratislava, 27. november 2008 $g zostavovateľské a grafické práce: Simona Škorvagová, Peter Verček, Peter Červenka, Marián Poláček $v S. 40-42 $1 210 $a Bratislava $c [Obchodná fakulta EU] $d 2008 $1 215 $a CD-ROM 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004270 $a podnik 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006210 $a systémy riadenia 610 1-
$9 eu_un_auth*0006940 $a metóda BSC 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005427 $a riadenie strategické 675 $a 65.012.4 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000299 $x Technika a metódy riadenia. Riadenie. Vedenie. Autorita 700 -1
$3 eu_un_auth*0035236 $a Čentéšová $b Katarína $4 070 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20100826 $g AACR2
Počet záznamov: 1