Počet záznamov: 1  

[Le français dans le commerce - optique marketing]

  1. Názov [Le français dans le commerce - optique marketing]
    Autorské údajeMária Tajtáková
    Autor Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU
    Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 3, č. 2 (2010), s. 235. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493
    Recenz.dok. Le français dans le commerce - optique marketing / Juraj Chebeň, recenzenti: Ján Taraba, Ladislav Lapšanský. - Trnava : Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2008
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá recenzie * marketing * vzdelávanie vysokoškolské * stratégia marketingová * komunikácia marketingová
    AnotáciaRecenzia na učebnicu, ktorá je určená pre študentov vzdelávajúcich sa vo francúzskom jazyku.
    Kategória EPCRecenzie v časopisoch a zborníkoch
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2010: 9-12

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.