Počet záznamov: 1
Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie
Názov Deti ako cieľová skupina marketingovej komunikácie Súbežný názov Children as the target group of marketing communication Autorské údaje Dagmar Klepochová, Zuzana Francová, Miroslava Loydlová Autor Klepochová Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Francová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Loydlová Miroslava EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy marketingu a ich uplatnenie v praxi : vedecké state : [zborník] : medzinárodné vedecké podujatie, 15.10.2010 v Bratislave. S. 139-145. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3037-8 Výstup z projektu VEGA 1/0557/08 Inovácie marketingových a obchodných činností podnikov SR
Poznámky VEGA 1/0557/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá komunikácia marketingová * marketing * nástroje marketingové * reklama * správanie spotrebiteľa * deti * rodina * nákup * prieskum informačný Anotácia Vplyv detí na nákupné rozhodovanie rodiny. Faktory, ktoré ovplyvnili formovanie marketingu zameraného na deti. Spotrebiteľské správanie detí. Marketingová komunikácia a deti. Marketingový prieskum zameraný na vplyv reklamy na nákupné rozhodovanie detí a ich rodičov. Výsledky prieskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01214-016, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1