Počet záznamov: 1
Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy
Názov Reklamný trh v čase súčasnej finančno-hospodárskej krízy Súbežný názov Advertising market in the times of current finacial-economic crisis Autorské údaje Barbora Brynkusová Autor Brynkusová Barbora EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Aktuálne výzvy teórie a praxe pre obchod, marketing, služby, cestovný ruch a medzinárodné podnikanie : zborník vedeckých statí vydaný pri príležitosti 70. výročia založenia Ekonomickej univerzity v Bratislave. S. 67-71. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3032-3 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá reklama * výdavky * svet * kríza hospodárska Anotácia Reklama a kríza. Svetové výdavky na reklamu (2008-2009). Prerozdelenie tradičných reklamných rozpočtov do online reklamy. Vyhliadky do blízkej budúcnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01434-045, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1