Počet záznamov: 1
Faktory rozhodovania o cenách v marketingu
Názov Faktory rozhodovania o cenách v marketingu Autorské údaje Darina Orbánová Autor Orbánová Darina EUBFNHKPG - Katedra pedagogiky FNH - zrušená Zdrojový dokument Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania v SR : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. S. 58-65. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3056-9 Výstup z projektu KEGA 3/6027/08 Podpora podnikateľských paradigiem vo vyučovacom procese na stredných odborných školách ekonomického zamerania
Poznámky KEGA 3/6027/08 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * nástroje marketingové * marketing mix * stratégia marketingová * podpora predaja * tvorba cien * parita sily kúpnej * ceny trhové * ceny spotrebiteľské Anotácia Cena a jej vplyv na vývoj predaja produktov. Najdôležitejšia obchodná podmienka a miera hodnoty nakupovaného tovaru. Normy ovplyvňujúce rozhodovanie o cenách. Ekonomické faktory stanovenia cien. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E10 01439-008, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1