Počet záznamov: 1  

Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku

  1. Názov Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku
    Autorské údajeViliam Lendel, Milan Kubina
    Autor Lendel Viliam
    Spoluautori Kubina Milan
    Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * podnik * riadenie vzťahov s dodávateľmi * tok informácií
    AnotáciaRiadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa.
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Čísla2008: 4

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.