Počet záznamov: 1
Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku
Názov Identifikácia hlavných problémov implementácie CRM do podniku Autorské údaje Viliam Lendel, Milan Kubina Autor Lendel Viliam Spoluautori Kubina Milan Zdrojový dokument Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. Roč. 4, č. 4 (2008), s.18-24. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2008. ISSN 1336-5878 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá systém CRM * riadenie vzťahov so zákazníkmi * marketing * podnik * riadenie vzťahov s dodávateľmi * tok informácií Anotácia Riadenie vzťahov so zákazníkmi predstavuje kombináciu ľudí, procesov a technológie, ktorá sa snaží porozumieť zákazníkom podniku. Ide o integrovaný prístup riadenia vzťahov zameraný na udržanie zákazníkov a rozvíjanie vzťahov s nimi. Nie však každá implementácia CRM do podniku končí úspechom. Podnik musí byť veľmi dobre pripravený na možné riziká a problémy, ktoré môžu nastať v tomto procese. Príčiny zlyhania budovania systémov CRM na strane dodávateľa a na strane zadávateľa. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2008: 4
článok
Počet záznamov: 1