Počet záznamov: 1
Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu
Názov Modelový prístup ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti nového produktu Autorské údaje Mária Vasiľová Autor Vasiľová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Možnosti uplatňovania metód a nástrojov neustáleho zlepšovania podnikateľských subjektov v kontexte zvyšovania ich konkurencieschopnosti : zborník vedeckých statí. S. 107-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3124-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.137 - Konkurencia Heslá inovácia výrobkov * modely ekonomicko-matematické * výrobky nové * trhy * konkurencieschopnosť * marketing manažment Anotácia Autorka sa zameriava na difúzne modely vychádzajúc z teórie difúzie inovácie, ktorá predpokladá existenciu štyroch vplyvov na rýchlosť šírenia inovácie - charakter inovácie, komunikačné kanály, spoločenský systém a čas. Príspevok sa zaoberá aj identifikáciou postavenia difúznych modelov v marketingovom manažmente, ich limitov a ohraničení, ako aj budúcemu smerovaniu výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00196-010, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1