Počet záznamov: 1
Miesto ako jedno z "P" marketingového mixu vo vybraných ekonomických teóriách so zameraním na prepravné náklady
Názov Miesto ako jedno z "P" marketingového mixu vo vybraných ekonomických teóriách so zameraním na prepravné náklady Autorské údaje Lucia Furdová Autor Furdová Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 113-119. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.378 - Obchodná sieť Heslá reťazce distribučné * reťazce logistické * náklady transakčné * preprava * prepravné * teórie ekonomické Anotácia Ucelený pohľad na ponímanie dopravnej vzdialenosti so zreteľom na prepravné náklady a následne alokáciu podniku vo vybraných ekonomických teóriách. Lokalizačné teórie vybraných ekonómov zaoberajúcich sa prepravnými nákladmi. Teória transakčných nákladov a neoklasická teória Kindlebergera. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1