Počet záznamov: 1
Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa
Názov Klamlivá reklama a jej možný dopad na zdravie a bezpečnosť spotrebiteľa Autorské údaje Alena Dudeková Autor Dudeková Alena EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 91-95. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659.1 - Propagácia. Reklama Heslá súťaž nekalá * reklama klamlivá * systémy informačné účelové * Európska únia Anotácia Poslanie reklamy. Nekalá súťaž a klamlivá reklama - dopad na spotrebiteľa. RAPEX je európsky rýchly výstražný systém, ktorého úlohou je zabezpečiť, aby sa k spotrebiteľovi nedostali nebezpečné výrobky, ktoré predstavujú vážne riziko pre jeho zdravie a bezpečnosť. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-033, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1