Počet záznamov: 1
Globalizácia a marketingový mix retailingu
Názov Globalizácia a marketingový mix retailingu Autorské údaje Veronika Konštiaková Autor Konštiaková Veronika EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument MERKÚR 2010 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy : Bratislava, 4. november 2010. S. 218-222. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3099-6 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.37 - Maloobchod Heslá globalizácia * retailing * marketing mix Anotácia Marketingový mix pozostáva zo 4 komponentov, na ktoré sa sústreďuje pri tvorbe nielen marketingovej, ale aj podnikovej stratégie. Medzi tieto 4 základné komponenty patrí produkt, cena produktu, spôsob komunikácie a miesto predaja. Globalizácia ovplyvnila spôsob náhľadu na tieto komponenty ak firma uvažuje o globálnej stratégie. Nastala zmena v ponímaní jednotlivých komponentov. Retailové spoločnosti a globalizácia. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00205-047, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1