Počet záznamov: 1  

Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov

  1. Názov Vplyv podnikovej kultúry na spokojnosť zákazníkov
    Autorské údajeLadislava Ivančová, Adela Klepáková
    Autor Ivančová Ladislava EUBFAJKAJ - Katedra anglického jazyka FAJ
    Spoluautori Klepáková Adela EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF
    Zdrojový dokument BEES (Business culture in enterprices within European Communication Space) : zborník z medzinárodnej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : 13. - 14. decembra 2010 Košice. S. 51-58. - Košice : [Podnikovohospodárska fakulta EU], 2010. ISBN 978-80-225-3134-4
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia
    Heslá kultúra podniková * správanie * zákazníci * zamestnanci * manažéri * konkurencia * podnikanie * komunikácia
    AnotáciaCharakteristika pojmu podniková kultúra. Silná a slabá podniková kultúra - negatíva a pozitíva. Odlišnosť podnikových kultúr. Zákazníci a podniková kultúra. Zmena podnikovej kultúry.
    Kategória EPCPublikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách
    Báza dátPUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    Archív EPCE11 00422-001, kópia plného textu

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.