Počet záznamov: 1  

Európsky marketing

  1. ČIHOVSKÁ, Viera - ČIHOVSKÝ, Martin. Európsky marketing. Bratislava : Sprint dva, 2011. 201 s. [11,90 AH]. ISBN 978-80-89393-36-7
    Ohlasy:
    [4] KITA, Pavol - PRÍLEPOK, Ján. Perspektívy umiestnenia nových nákupných centier v Bratislave. In Teoretické a praktické aspekty geografického informačného systému ako zdroja strategickej inovácie z hľadiska posilňovania konkurencieschopnosti podnikov : zborník vedeckých statí projektu VEGA 1/0039/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3686-8, s. 83-92. VEGA 1/0039/11.
    [4] KITA, Pavol - KITA, Jaroslav - KONŠTIAK, Pavol - KRIŽAN, František - HASAN, Jamal - REIFF, Marian. Geografický informačný systém - inovatívny nástroj posilňovania konkurencieschopnosti maloobchodných podnikov. Recenzentky Mária Tokárová, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 181 s. [12,4 AH]. VEGA 1/0039/11. ISBN 978-80-225-3716-2.
    [4] ČIMO, Jozef. Trendy zvýšenia konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch Európskej únie. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 6-22. VEGA 1/0047/11.
    [4] LATTOVÁ, Barbora. Problematika spotrebiteľa v kontexte Európskej únie - ochrana, vzdelávanie, trendy v spotrebe. In Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurencieschopnosti slovenských podnikov na trhu EÚ : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0047/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3734-6, s. 96-110. VEGA 1/0047/11.
    [4] MIKLOŠÍK, Andrej. E-marketing : ako integrálna súčasť marketingu vysokej školy. Recenzenti Štefan Žák, Andrej Hriciga. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 186 s. [11,66 AH]. ISBN 978-80-225-3748-3.
    [2] MIKLOŠÍK, Andrej - BORGUĽA, Matúš. Digital identity creation as the basis for e-marketing campaigns. In Marketing identity : design that sells. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM, 2013. ISBN 978-80-8105-546-1, s. 335-351. VEGA 1/0418/11, VEGA 1/047/11.
    [4] VIESTOVÁ, Kristína. Náčrt vývoja slovenskej teórie marketingu. 1. vyd. Bratislava : Wolters Kluwer, 2014. 145 s. EKONÓMIA 519. ISBN 978-80-8168-119-6.
    [4] NEKOLOVÁ, Veronika. Možnosti vstupu malých a stredných podnikov na trhy EÚ. In MERKÚR 2015. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2015 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 3 - 4, 2015 [elektronický zdroj]. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2015. ISBN 978-80-225-4179-4, s. 201-209 CD-ROM.
    [4] KITA, Pavol - KRIŽAN, František - BARLÍK, Peter - BILKOVÁ, Kristína - KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - ZEMAN, Milan. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1.
    [2] HRUSOVSKA, Dana. MARKETING AUDIT AND ITS IMPACT ON BUSINESS PERFORMANCE. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2015, 2015, vol., no., pp. 219-223. ISBN 978-80-225-4077-3., Registrované v: WOS
    [2] JORI, Vladimir. GLOBALIZATION AND INFORMATION TECHNOLOGIES. In AKTUALNE PROBLEMY PODNIKOVEJ SFERY 2015, 2015, vol., no., pp. 250-255. ISBN 978-80-225-4077-3., Registrované v: WOS
    [2] PRILEPOK, Jan. The Options of the Location for the new Shopping Centres in Bratislava. In ERA OF SCIENCE DIPLOMACY: IMPLICATIONS FOR ECONOMICS, BUSINESS, MANAGEMENT AND RELATED DISCIPLINES (EDAMBA 2015), 2015, vol., no., pp. 707-715. ISBN 978-80-225-4200-5., Registrované v: WOS
    ZORKÓCIOVÁ, Otília - ČIDEROVÁ, Denisa - KRAJČÍK, Daniel - KRAJČÍK DANIŠOVÁ, Sonia - MINÁRIK, Marek - PÁSZTOROVÁ, Janka. Medzinárodný marketing v kontexte najnovších tendencií vývoja. Recenzenti: Judita Táncošová, Saleh Mothana Obadi. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. 363 s. [26,214 AH]. KEGA 003EU-4/2022. ISBN 978-80-225-5119-9.

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.