Počet záznamov: 1
Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu
Názov Uplatňovanie prienikovej stratégie spoločnosti Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. na trhu produktov s dobíjaním kreditu Súbežný názov The Execution of the penetration strategy by Telefonica O2 Slovakia, s. r. o. on the credit recharge product market Autorské údaje Juraj Litomerický Autor Litomerický Juraj EUBOBFKSC - Katedra služieb a cestovného ruchu OBF - zrušená Zdrojový dokument Zborník vedeckých statí 3. S. 54-57. - Nové Zámky : Vydavateľstvo IN DESIGN, s.r.o., 2011. ISBN 978-80-970404-1-3 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá technológie komunikačné * telefón mobilný * siete mobilné * technika audiovizuálna * stratégia marketingová * boj konkurenčný * ceny konkurenčné Anotácia Príchod nového mobilného operátora na slovenský trh. Telefonica O2 Slovakia a stratégia cenového zrovnoprávnenia volania do všetkých sietí. Marketingovo priemyselná jednoduchosť a prehľadnosť produktov i cien. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00639-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1