Počet záznamov: 1  
Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií
- SYS - 0128942 - LBL - $$$$$nla$$22$$$$$$$$450$ - 005 - 20240502072500.4 - 100 - $a 20110509a2011łłłłm$$y0sloc0103$$$$ba - 101 - 0- - $a slo $d slo $d eng - 102 - $a SK - 200 - 1- - $a Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií $d <The> Importance of the venue in the distribution strategy within the marketing of cultural organizations $f Mária Tajtáková - 330 - $a Fenoménu miesta/fyzického prostredia a jeho využitiu v marketingu sa v poslednom období venuje čoraz väčšia pozornosť zo strany marketingových pracovníkov v kultúre. V súčasnosti pod vplyvom rozvoja zážitkového marketingu nadobudlo miesto konečnej výmeny a jeho fyzické atribúty úplne nový význam a stalo sa predmetom samostatného marketingového pôsobenia, kreativity a inovácie. Fyzické prostredie miesta konečnej výmeny je do veľkej miery determinujúcim komponentom celkového zážitku. Miesto samotné môže byť nástrojom diferenciácie kultúrnej organizácie, teda predmetom jej strategickej odlišnosti na trhu. - 463 - -1 - $1 001 eu_un_cat*0128381 $1 010 $a 978-80-89306-10-7 $1 200 1 $a Management challenges in the 21st century $b elektronický zdroj $e transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011 $d Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : doprava a logistika: príležitosť pre Slovensko v ére znalostnej ekonomiky : zborník recenzovaných príspevkov $f editors: Soňa Ferenčíková ... [et al.] $z slo $v S. 265-270 $1 210 $a Trenčín $c School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne $d 2011 $1 215 $a CD-ROM - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0003211 $a marketing - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0002980 $a kultúra - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0005900 $a spotrebitelia - 610 - 1- - $9 eu_un_auth*h0007368 $a zákazníci - 675 - $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing - 700 - -1 - $3 eu_un_auth*p0022431 $a Tajtáková $b Mária $p EUBNCE $4 070 $T Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU - 801 - -0 - $a SK $b BA004 $c 20110509 $g AACR2 - 830 - $a Kategória zapísaná pre personálnu bibliografiu. Nevykázané na MŠ - T85 - $x existuji fulltexy 
Počet záznamov: 1