Počet záznamov: 1  
Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií
- Názov - Význam “miesta” v rámci distribučnej stratégie v marketingu kultúrnych organizácií - Súbežný názov - The Importance of the venue in the distribution strategy within the marketing of cultural organizations - Autorské údaje - Mária Tajtáková - Autor - Tajtáková Mária EUBNCE - Národné centrum európskych a globálnych štúdií SR pri EU - Zdrojový dokument - Management challenges in the 21st century : transport and logistics: opportunity for Slovakia in the era of knowledge economy : conference proceedings : Bratislava, april 19, 2011. S. 265-270. - Trenčín : School of Management / Vysoká škola manažmentu v Trenčíne, 2011. ISBN 978-80-89306-10-7 - Druh dokumentu - rozpis článkov zo zborníkov - Jazyk dokumentu - slovenčina - Krajina vydania - Slovenská republika - Systematika - 339.138 - Marketing - Heslá - marketing * stratégia marketingová * kultúra * spotrebitelia * zákazníci - Anotácia - Fenoménu miesta/fyzického prostredia a jeho využitiu v marketingu sa v poslednom období venuje čoraz väčšia pozornosť zo strany marketingových pracovníkov v kultúre. V súčasnosti pod vplyvom rozvoja zážitkového marketingu nadobudlo miesto konečnej výmeny a jeho fyzické atribúty úplne nový význam a stalo sa predmetom samostatného marketingového pôsobenia, kreativity a inovácie. Fyzické prostredie miesta konečnej výmeny je do veľkej miery determinujúcim komponentom celkového zážitku. Miesto samotné môže byť nástrojom diferenciácie kultúrnej organizácie, teda predmetom jej strategickej odlišnosti na trhu. - Kategória EPC - Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách - Báza dát - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ 
 - Názov súboru - Veľkosť - Typ prístupu - Plný text PDF - 1.8 MB - z IP adresy EU po prihlásení  - článok 
Počet záznamov: 1