Počet záznamov: 1
Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov
Názov Využitie sociálnych sietí v podmienkach malých a stredných podnikov Autorské údaje Jaroslav Bednárik Autor Bednárik Jaroslav Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 23-26. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * podnik malý * podnik stredný * riadenie vzťahov so zákazníkmi * siete sociálne * reklama Anotácia Marketingová komunikácia na sociálnych sieťach. Využívanie trhového princípu pri riešení rôznych spoločensko-ekonomických problémov. Voľba optimálnej stratégie pri využívaní nových nástrojov v oblasti marketingu a marketingovej komunikácie. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1