Počet záznamov: 1
Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu
Názov Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu Autorské údaje Miroslava Hricová, Zuzana Fabiánová Autor Hricová Miroslava Spoluautori Fabiánová Zuzana Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 122-126. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5 Poznámky VEGA 1/0124/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia trhu * stratégia obchodná * kvalita výrobkov * marketing mix * trh medzinárodný * konkurencia Anotácia Rozdiely v procese marketingového a strategického plánovania. Marketingová stratégia a marketingové ciele. Kľúčové oblasti predaja a kritéria pre segmentáciu trhu. Kvalita a rozšírenie ponuky. Báza dát ČLÁNKY
článok
Počet záznamov: 1