Počet záznamov: 1  

Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu

  1. Názov Stratégia hutníckej spoločnosti z pohľadu segmentácie medzinárodného trhu
    Autorské údajeMiroslava Hricová, Zuzana Fabiánová
    Autor Hricová Miroslava
    Spoluautori Fabiánová Zuzana
    Zdrojový dokument Marketing a obchod 2011 : vplyv volatility a interdependencie v svetovom hospodárstve na marketing a obchod : vedecký zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Zvolen 3. - 5. máj 2011. S. 122-126. - Zvolen : Bratia Sabovci, [2011]. ISBN 978-80-89241-41-5
    PoznámkyVEGA 1/0124/10
    Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * segmentácia trhu * stratégia obchodná * kvalita výrobkov * marketing mix * trh medzinárodný * konkurencia
    AnotáciaRozdiely v procese marketingového a strategického plánovania. Marketingová stratégia a marketingové ciele. Kľúčové oblasti predaja a kritéria pre segmentáciu trhu. Kvalita a rozšírenie ponuky.
    Báza dátČLÁNKY

    článok

    článok

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.