Počet záznamov: 1
Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania
Názov Zákaznícke stratégie v ovplyvňovaní nákupného rozhodovania Autorské údaje Dagmar Lesáková Autor Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Nové prístupy k výskumu zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 55-66. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2010. ISBN 978-80-225-3209-9 Výstup z projektu VEGA 1/0652/10 Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability
Poznámky VEGA 1/0652/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * stratégia marketingová * komunikácia marketingová * riadenie predaja * riadenie vzťahov so zákazníkmi * podpora predaja * politika spotrebiteľská * správanie spotrebiteľa Anotácia Stratégia spoločností a znalosti o vzťahoch so zákazníkmi. Tri typy zákazníckych stratégií. Získavanie a udržiavanie zákazníkov. Implemantácia zákazníckych programov a selekcia zákazníkov. Trhové ciele podniku. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00710-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1