Počet záznamov: 1
Tvorba marketingovej stratégie produktu Elséve
Názov Tvorba marketingovej stratégie produktu Elséve : diplomová práca Autorské údaje Petra Šišková, školiteľ: Štefan Majtán Autor Šišková Petra Ďalší autori Majtán Štefan (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 81 s. Druh dokumentu práce diplomové (Mgr.,Ing.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 854864
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.9 MB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1