Počet záznamov: 1
Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní
Názov Vplyv zmien medzinárodného marketingového prostredia na produktové portfólio slovenských poisťovní Autorské údaje Erika Mária Jamborová Autor Jamborová Erika Mária EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Zdrojový dokument Sborník příspěvků z XI. mezinárodní konference studentů a mladých výzkumných pracovníků IMEA 2011 : Liberec, 14. - 15. dubna 2011. S. 209-217. - Liberec : Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta, 2011. ISBN 978-80-7372-720-8 Výstup z projektu VEGA 1/0803/10 Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov
Poznámky VEGA 1/0803/10 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Česká republika Systematika 368 - Poisťovníctvo Heslá služby finančné * marketing medzinárodný * poisťovníctvo * poisťovne * kríza hospodárska * kríza finančná * Slovensko Anotácia Úloha medzinárodného marketingu vo finančných službách. Dosahy finančnej krízy na sektor poisťovníctva. Dosah zmien medzinárodného marketingového prostredia na vývoj portfólia poistných produktov. Kategória EPC Publikované príspevky na zahraničných vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Odkazy (3) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 00767-001, kópia plného textu
článok
Počet záznamov: 1