Počet záznamov: 1
Píseň mediální konvergence ve výzkumu
Názov Píseň mediální konvergence ve výzkumu Autorské údaje Ondřej Tomas Autor Tomas Ondřej Zdrojový dokument TREND marketing : měsíčník pro marketingový management. Roč. 7, č. 6-7 (Červen-Červenec 2011), s. 16-18. - Praha : Economia, 2011. ISSN 1214-9594 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu čeština Krajina vydania Česká republika Systematika 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika Heslá médiá * televízia * internet * reklama * výskum marketingový * efektívnosť Anotácia Jednotný systém merania účinnosti televíznej reklamy - smer, ktorým sa bude v blízkej budúcnosti uberať celý sektor. V krajinách, kde sa sledovanosť meria s pomocou nových technológií, rastie rating. Televízia stále ako hlavné reklamné médium. Kombinácia televíznej a internetovej inzercie ako najefektívnejší spôsob. Investície do merania sledovanosti ako základný predpoklad rastu mediálneho trhu. Konvergencia médií ako kľúčový trend v súčasnosti. Možnosti použitia televízie prostredníctvom nových technológií, najmä internetu, mobilných zariadení a nahrávacích prístrojov. Spôsob merania sledovanosti - Universal meter system (UMS). Prepojenie mediálných a nákupných dát. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1-7 + 5 príl.
článok
Počet záznamov: 1