Počet záznamov: 1
Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy
Názov Psychologické aspekty marketingovej kreativity v pôsobení reklamy Súbežný názov Psychological aspects of marketing creativity in commercial effect Autorské údaje Tatiana Soroková Autor Soroková Tatiana Zdrojový dokument Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike. Roč. 6, č. 1 (2011), s. 4-13. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2011. ISSN 1336-9105 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 659 - Propagácia. Reklama. Informácie o výrobkoch a výrobnej činnosti. Public relations Heslá komunikácia marketingová * podpora predaja * trh reklamný * mix komunikačný * reklama * médiá * techniky reklamné * metódy propagačné * psychológia reklamy Anotácia Charakteristika marketingovej komunikácie. Reklama a podpora predaja v najpoužívanejších formách. Najdôležitejšie faktory firiem v prezentácii svojich produktov. Vplyv reklám na naše vedomie, podvedomie, návyky a zvyky. Ciele reklamy, médiá a spätná väzba. Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 1
článok
Počet záznamov: 1