Počet záznamov: 1  

Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku

  1. Názov Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku : bakalárska práca
    Autorské údajeDávid Kohúth, školiteľ: Soňa Nemečková
    Autor Kohúth Dávid
    Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska
    Vydavateľské údajeBratislava, 2011. - 46 s.
    Druh dokumentupráce záverečné bakalárske (Bc.)
    Jazyk dokumentuslovenčina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Báza dátZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Signatúra859375

    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce830.7 KBz IP adresy EU po prihlásení

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.