Počet záznamov: 1
Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku
Názov Vplyv globálnej hospodárskej krízy na uplatňovanie marketingových nástrojov podniku : bakalárska práca Autorské údaje Dávid Kohúth, školiteľ: Soňa Nemečková Autor Kohúth Dávid Ďalší autori Nemečková Soňa (Školiteľ (konzultant)) EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Korporácia Fakulta podnikového manažmentu EU . Katedra podnikovohospodárska Vydavateľské údaje Bratislava, 2011. - 46 s. Druh dokumentu práce záverečné bakalárske (Bc.) Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Báza dát ZÁVEREČNÉ PRÁCE Signatúra 859375
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 830.7 KB z IP adresy EU po prihlásení kniha
Počet záznamov: 1