Počet záznamov: 1
Ochrana značky na zahraničných trhoch
Názov Ochrana značky na zahraničných trhoch Autorské údaje Markus Reheis, Dagmar Lesáková Autor Reheis Markus EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. S. 108-123. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3247-1 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 347.7 - Obchodné právo Heslá značky výrobkov * ochrana autorstva * trh zahraničný * Čína Anotácia Pojem značka, charakteristika silnej značky. Analýza pozície značkových výrobkov nemeckých producentov na čínskom trhu. Vo väzbe na tento cieľ sa skúmajú štyri vedecké hypotézy. Vplyv marketingovej stratégie na stratégiu vstupu na čínsky trh. Poznatky empirického výskumu. Kategória EPC Vedecké práce v domácich recenzovaných vedeckých zborníkoch, monografiách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01284-009, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1