Počet záznamov: 1  

Mass Customization als Wettbewerbsstrategie in der Finanzdienstleistungsbranche

  1. Názov Mass Customization als Wettbewerbsstrategie in der Finanzdienstleistungsbranche
    Autorské údajePeter Thomas
    Autor Thomas Peter
    Korporácia Technische Universität Darmstadt
    Vydavateľské údajeWiesbaden : Gabler , 2008. - 360 s.
    Edícia Gabler edition Wissenschaft
    ISBN978-3-8349-1098-1
    Druh dokumentuodborné publikácie
    Jazyk dokumentunemčina
    Krajina vydaniaNemecko
    Systematika 336.71 - Bankovníctvo. Banky
    Heslá služby finančné * maloobchod * výroba hromadná * výroba priemyselná * konkurencia * výhody konkurenčné * banky * bankovníctvo * výskum
    Báza dátKNIHY
    Počet ex.1, z toho voľných 1, prezenčne 0
    Signatúra853118

    SignatúraLokáciaDislokáciaInfo
    853118SEKSklad knižničného fonduvoľný

Počet záznamov: 1  

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.