Počet záznamov: 1
Projekt ako novo definovaná forma produktu s aplikáciami marketingu
Názov Projekt ako novo definovaná forma produktu s aplikáciami marketingu Preklad názvu Assumption of marketing tools application to projects as a new defined specific product form Autorské údaje Peter Filo, Mária Hasprová, Štefan Žák Autor Filo Peter EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Hasprová Mária EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 13 (2011), s. 5-19. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá marketing * riadenie projektové * pojmy * konkurencia * výrobky nové * stratégia marketingová * projekty Anotácia Vymedzenie pojmu projektovanie. Marketing projektov. Rozdiely v projektovom manažmente a v marketingu projektov. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01217-012, originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1