Počet záznamov: 1
Spoločenská zodpovednosť zvyšuje konkurencieschopnosť organizácie na trhu
Názov Spoločenská zodpovednosť zvyšuje konkurencieschopnosť organizácie na trhu Preklad názvu Social responsibility increases the competitive ability of the company on the market Autorské údaje Viera Čihovská, Jana Kováčová Autor Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Spoluautori Kováčová Jana Zdrojový dokument Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 4, č. 14 (2011), s. 182-192. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0047/11 Koncepcia európskeho marketingu a segmentácia spoločného trhu so zameraním na výber a implementáciu marketingových stratégií pre zvýšenie konkurenčnej schopnosti slovenských podnikov na trhoch EÚ
Poznámky VEGA 1/0047/11 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.13 - Trh všeobecne. Analýza trhu Heslá trh * zodpovednosť spoločenská * konkurencieschopnosť * skupiny záujmové * podnikanie zodpovedné * podnik Anotácia Teória participujúcich skupín (teória stakeholders). Pojem spoločenská zodpovednosť podniku a jeho história. Význam spoločenskej zodpovednosti. Implementácia spoločenskej zodpovednosti podniku, využitie dobrých vzťahov k verejnosti. Kategória EPC Vedecké práce v domácich nekarentovaných časopisoch Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01199-003, A - originál dokumentu Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Čísla 2011: 13-16
článok
Počet záznamov: 1