Počet záznamov: 1
[Marketing terytorialny]
SYS 0142556 LBL 00000naa--22^^^^^---450- 005 20240502072544.7 100 $a 20111020a2011łłłłm--y0sloc0103----ba 101 0-
$a slo 102 $a SK 200 1-
$a [Marketing terytorialny] $f Jaroslav Kita 330 $a Recenzia na knihu Marketing územia, ktorá je logicky rozčlenená do trinástich kapitol. Okrem prehľadu teoretických prístupov obsahuje aj analýzy aktuálneho vývoja v súčasných podmienkach v Poľsku. 463 -1
$1 001 eu_un_cat*0212545 $1 011 $a 1337-7493 $1 200 1 $a Studia commercialia Bratislavensia $e scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava $e vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave $v Roč. 4, č. 14 (2011), s. 313-316 $1 210 $a Bratislava $c Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave $d 2011 470 -1
$1 200 1 $a Marketing terytorialny $f Sromnik, A. $1 210 $a Varšava $c Oficyna a Wolters Kluwer business $d 2010 $1 215 $a 372 s. 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005249 $a recenzie 610 1-
$9 eu_un_auth*h0006034 $a stratégia marketingová 610 1-
$9 eu_un_auth*0002216 $a marketing územia 610 1-
$9 eu_un_auth*h0003282 $a mestá 610 1-
$9 eu_un_auth*h0005276 $a regióny 610 1-
$9 eu_un_auth*h0004490 $a Poľsko 675 $a 339.138 $v 1. stred. $z slo $T . $3 eu_un_auth*h0000183 $x Marketing 700 -1
$3 eu_un_auth*p0048734 $a Kita $b Jaroslav $p EUBOBFKMA $9 100 $4 070 $T Katedra marketingu OBF 801 -0
$a SK $b BA004 $c 20111020 $g AACR2
Počet záznamov: 1