Počet záznamov: 1
Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy
Názov Podnikateľské prostredie a zmeny v stratégiách firiem v dôsledku svetovej hospodárskej krízy Autorské údaje Pavol Andrejovský, Jozef Gajdoš, Mária Girgošková Autor Andrejovský Pavol EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Spoluautori Gajdoš Jozef EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Girgošková Mária EUBPHFKMR - Katedra marketingu a obchodu PHF Zdrojový dokument SEMAFOR 2011 : zborník príspevkov : medzinárodná vedecká konferencia : Košice, 6.-7. október 2011. S. 1-7. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3264-8 Druh dokumentu rozpis článkov zo zborníkov Jazyk dokumentu slovenčina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 65.011.1 - Politika podnikania. Podniková stratégia Heslá podnikatelia * prostredie podnikateľské * recesia * kvalita života Anotácia Celosvetová recesia so sebou priniesla hospodársky pokles, ktorý otriasol podnikateľskými aktivitami a víziami mnohých podnikateľov. Nové podmienky, v ktorých sa ocitlo slovenské podnikateľské prostredie prinútilo podnikateľov prehodnotiť svoje budúce smerovanie, aby tak dokázali prežiť v turbulentnom a nestabilnom ekonomickom prostredí. Toto má dopad aj na kvalitu života. Kategória EPC Publikované príspevky na domácich vedeckých konferenciách Báza dát PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ Archív EPC E11 01261-015, originál dokumentu
článok
Počet záznamov: 1